معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره صمت استان ایلام خبر داد؛

تحول اساسی در سامانه جامع ۱۲۴ برای پاسخگویی و دریافت شکایات

IMG_20220827_173645_415

 معاون اداره کل صمت استان ایلام با اشاره به تنوع خدمات قابل ارائه این اداره کل به مردم اظهار داشت: از آبان ماه سال گذشته سامانه پاسخگویی وزارت صمت در بستر شماره تماس ۱۲۴ و درگاه اینترنتی با هدف ارتقاء خدمات با کیفیت و دریافت بازخورد از ذینفعان در دسترس عموم قرار گرفته است.

«مهدی کاکاخانی» اظهار داشت: عموم مردم می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ یا با اتصال به نشانی www.124.ir بدون محدودیت و واسطه از آخرین وضعیت قیمت کالا وخدمات، وضعیت ثبت و پیگیری شکایات های صنفی و غیر صنفی، وضعیت کسب وکار مورد درخواست خود آگاه شوند.

وی گفت: تبدیل درگاه قدیمی از خط تلفن ساده به سامانه جامع ارتباط دو طرفه مردم و مسئولین، افزایش قابل توجه میزان کارایی برای دریافت بازخوردها و پایش مطالبات فصل جدیدی از ارائه خدمت به مردم است.

 

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *